YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

poniedziałek, 11 lutego 2013

Białe na żółtym...

Zgodnie z nowym planem większą częsc tygodnia będę chodziła do szkoły na późniejsze godziny, co mnie niesamowicie ucieszyło, będę miała czas na leniwe śniadania, które kocham. Są jak celebracja poranka. Już nie mogę się doczekac lepszej pogody, kiedy zacznę ranne bieganie :3
No więc dzisiaj powitałam dzień w biało-żółtych kolorach. Niezwykle smacznych. I przede wszystkim rozgrzewających mnie w kolejny doprowadzający mnie do szaleństwa, lodowaty poranek. 
Kasza kukurydziana na mleku z dodatkiem mleka kokosowego z serkiem wiejskim i migdałami.




Składniki

  • mleko (u mnie 0%) odmierzone za pomocą małej miseczki
  • kilka sporych łyżek mleczka kokosowego (u mnie light)
  • 4-5 łyżek kaszki kukurydzianej
  • 1/2 opakowania serka wiejskiego (u mnie o 3% zawartości tłuszczu)
  • garśc migdałów
  • potem jeszcze łyżka konfitury wiśniowej, ale nie ma jej już na zdjęciu
Jak ?
  • przepłukałam garnek wodą (robię to już automatycznie, za każdym razem gdy coś gotuje, wtedy mniej przywiera do dna)
  • odmierzam mleko i zagotowuję
  • zmniejszam gaz lub zdejmuję z niego garnek
  • dodaję mleczko kokosowe i mieszam
  • wstawiam z powrotem na gaz (lub podwyższam go)
  • dodaję kaszkę, mieszam
  • gotuję jeszcze kilka minut do zgęstnienia
  • przelewam do miseczki, nakładam serek (odsączony, same granulki, bez śmietanki) i posypuję migdałami






I mały chill-out z rana : )


Do akcji:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz, co o tym sądzisz :)