YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

piątek, 8 marca 2013

Photo Challenge - day 6

Dzisiaj szósty dzień wyzwania fotograficznego, a tematem jest:
CYTAT

Dzisiaj musicie mi wybaczyc, ale zdjęcie będzie niewyobrażalnie złej jakości, ponieważ wstawiam posta nie z domku (los wywiały mnie do stolicy, miejmy nadzieję, że do finałowego  tematu- niedzielnego- już powrócę) i jedyne co mam przy sobie to mój telefon z aparatem o jakości kuchenki mikrofalowej :I
Nie dałoby mi jednak spokoju ani fakt, że nie dotarłam do końca, ani to, że nie dodałam tak ważnego wpisu. Ten cytat bowiem ma dla mnie bardzo duże znaczenie. 

Nie tylko ten cytat, a raczej cała twórczośc pana Gombrowicza. Jego dzieła, jego dzienniki, wszystko co wyszło z jego ust lub spod jego pióra ma dla mnie niesamowitą wartośc. Tak więc nie mogłam tego tematu przegapic : )
Jeszcze raz niezmiernie Was przepraszam za jakośc, postaram się zrekompensowac to w najbliższym czasie : )

I na koniec jak zawsze. Słowa są już wyżej, więc teraz tylko muzyka...
Kolejne odkrycie : )

8 komentarzy:

  1. Piękne, głębokie. Coś czuję, że dzisiejszy dzień da mi wiele inspiracji, ale i wiele do myślenia. Pozdrawiam, miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój W. również bardzo ceni sobie twórczość Gombrowicza. A jakość zdjęcia nie jest ważna - bo tu nie jest konkurs na najpiękniej wykonane zdjęcie, ale okazja do pokazania swoich myśli i pomysłów. To bardzo głęboka myśl.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam oj tam. ale cytat dobry.

    OdpowiedzUsuń

Powiedz, co o tym sądzisz :)