YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

czwartek, 16 maja 2013

Rabarbararowo

Kupiłam. Wreszcie jest. Mój ukochany. Spodziewajcie się teraz chwilowego zauroczenia tym boskim odkryciem, jakim jest rabarbar.
Nie wiedzieć czemu, nigdy nie zwracałam na niego uwagi. Czy to dlatego,że wygląda nieciekawie, czy nie wiedziałam co się z tym robi. Wiem jedno- żałuję !
Postanowiłam korzystać z niego ile się da, ponieważ a. zaraz się skończy i b. jego cena w porównaniu z innymi letnimi owocami jest wręcz śmiesznie tania.
Na pierwszy rzut poszła zupa. Wspomnienie z dzieciństwa, nawet mojej mamie przypomniały się wakacje u babci.
Jest naprawdę zabójcza, letnia, orzeźwiająca, mega pożywna i sycąca. Koniecznie spróbujcie i nie popełniajcie tego samego błędu co ja-eksperymentujcie z nim, jest naprawdę miły :)

//: zupa z rabarbaru z makaronem
        
  • 5-6 łodyg (nie wiem jak to nazwać) rabarbaru
  • woda
  • makaron
  • łyżka mąki
  • łyżka budyniu
  • pół szklanki mleka
  • przyprawy: u mnie goździki, cynamon, cukier brązowy


  • rabarbar obieramy i kroimy w paseczki czy w co tam nam wygodnie
  • zalewamy wodą, tak by go przykryła i gotujemy
  • mleko, budyń i mąkę mieszamy
  • do gotującego się rabarbaru (musi być naprawdę rozwalający się) wlewamy miksturę budyniową
  • dodajemy przyprawy
  • gotujemy do zagęszczenia
  • podajemy z makaronem 


13 komentarzy:

  1. Trudno mi się przekonać do zup owocowych, ale co mi tam, poeksperymentuję, tym bardziej, że teraz sezon :3

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. jak ciekawie
    pozdrawiam i dziękuję za Twój udział w rabarbarowej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny przepis :D Bardzo ciekawy :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm, chętnie bym zjadał taką zupkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, nie jadłam takiej zupki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. takiej zupy jeszcze nigdy nie miałam okazji jeść, czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Zupa z rabarbaru brzmi dla mnie kosmicznie, co nie oznacza, że nie chciałabym jej spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z rabarbarem nie mam za wiele wspólnego. Zupa jest łatwa do zrobienia więc może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zupy z rabarbarem jeszcze nie jadłam, ale chętnie spróbuję :) nie wiem tylko co na to moje dzieci :) muszę mieć dla nich jakąś alternatywę :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje naprawdę oryginalnie ! Poza tym i moja mama i dziadek i babcia- wszyscy wspominają to jako smaki z młodości więc podejrzewam, że i Twoim maluchom posmakuje :)

      Usuń
  10. Wow, zupa z rabarbaru! Jestem na Tak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zupa rabarbarowa jak wszystko co z niego powstaje jest pyszna ! :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Powiedz, co o tym sądzisz :)