YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

wtorek, 18 czerwca 2013

Mówcie co chcecie..

 ...ale mogę z ręką na sercu ogłosić, że nasza krajowa pogoda choruję na głęboko zaawansowaną schizofrenię.
...ale ta owsianka ze wszystkich smakuje mi najbardziej i jest całkowicie warta zachodu.

//: migdałowa owsianka na wodzie truskawkowej podana z ricottą
  • szklanka wody
  • szklanka truskawek
  • 4-5 łyżek płatków owsianych
  • łyżka płatków migdałowych


  • wodę gotujemy
  • do wrzącej wrzucamy truskawki i gotujemy aż zrobi się "ćtapa"
  • wrzucamy płatki i dogotowujemy do upragnionej konsystencji
  • pod koniec gotowania dodajemy migdały
  • podajemy z ricottą ;)


A to takie wczorajsze ziemniaczki w mundurkach z grilla który był piekarnikiem .

9 komentarzy:

  1. No tak na wodzie z owocem, to jakiś patent, bo mleko się zwykle warzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś mleko+sok ale nic z tego nie wyszło :<

      Usuń
  2. przyjedziesz i zrobisz mi taką *-*?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście ! Z największą przyjemnością :D

      Usuń
  3. Pysznie ta owsianka wygląda, nawet ciężko poznać, że jest na wodzie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to właśnie dzięki tej "ciapce" z truskawek :D

      Usuń
  4. Jakie piękne, jak ja uwielbiam takie kartofelki!:) No i ta owsianka... Wygląda mega gęsto i puszyście.

    A co Ty chcesz od pogody, hęęę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego, żeby nie było największej burzy jaką widziałam a za godzinę takiego upału, że pot po nosie kapie :D

      Usuń

Powiedz, co o tym sądzisz :)