YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 24 marca 2013

Biesiada słodkości część druga

Częśc druga robiona bardziej pod gusta dziadków niż moje i mamy bo całkowicie niedietetyczna ! Babeczki z bananem i masłem orzechowym.





  • 1 i 3/4 szklanki mąki
  • 1/2 szklanki cukru (u mnie brązowy)
  • 2 łyżki proszku do pieczenia
  • dwa zgniecione banany, najlepiej dojrzałe
  • masło orzechowe (no załóżmy, że było 5 łyżek stołowych :D)
  • 1 i 1/2 szklanki mleka
  • 2 łyżki oleju




  • mąkę, proszek i cukier mieszamy w jednej misce
  • rozgniatamy banany, dolewamy do nich mleka i oleju i mieszamy (ja jestem tradycjonalistką, używam trzepaczki, ale z mikserem poszłoby pewnie sto razy szybciej)
  • dodajemy masło orzechowe i mieszamy tylko do połączenia, "wbicia się" masła w masę, nie rozpuszczajcie masła całkowicie
  • przelewacie do foremek i pieczecie ok 20 minut w 180 stopniach






Love Orzechove Organizator: quchniawegeBabki i babeczki

1 komentarz:

Powiedz, co o tym sądzisz :)