YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sobota, 18 maja 2013

Akcja Kochamy dietę SB dobiegła końca

No witam witam pięknego ranka :)
Durszlak.pl właśnie poinformował mnie, że moja akcja kulinarna się zakończyła. Wstawiam więc post podsumowujący.
Wszystkich, którzy wzięli udział, chciałam ogrooomnie podziękować i zachęcić do dalszej zabawy z durszlakiem, jak i dalszej obserwacji mojego bloga :)
Mam nadzieję, że będzie nam razem szło coraz lepiej !
Kilka słów o akcji. Z diety po trzech tygodniach zrezygnowałam z powodów zdrowotnych, no jednak okazało się, że nie jest dla wszystkich. Nie przeszkodziło mi to jednak w kontynuowaniu akcji, ponieważ dodawałyście bardzo fajne- po prostu lekkie, świeże i zdrowe przepisy, które w bliskiej przyszłości na pewno nie raz nie dwa mi się przydadzą :) Tak więc i tych a akcji nie zorientowanych zapraszam to prześledzenia wpisów, są naprawdę ciekawe.
Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia !

1 komentarz:

Powiedz, co o tym sądzisz :)