YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

środa, 20 lutego 2013

Mini-maxi śniadanie

Pierwszy raz robiłam kaszę jaglaną na śniadanie. Pierwszy raz robiłam ją na słodko.
Oj, nie żałuję, o nie ! Było pyszne. A najbardziej podobało mi się to, że mimo małych ilości, naprawdę nieźle się najadłam. Więcej ! Na końcu nie mogłam już nawet dojeśc :D
Jedno z szybszych śniadań jakie robiłam i zapewniam, że po takiej jaglance szybko nie rzucisz się na batony ani pączki u pani koło pasów :D


Co użyłam ?
  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • ok. pół szklanki wody
  •  kilka łyżek mleka
  • banan
  • kilka łyżek serka waniliowego



Jak ?
  • kaszę wrzuciłam do garnuszka i zalałam wrzątkiem, tak, by zalał kaszę na ok. 1 cm nad powierzchnię
  • włączyłam ogień i gdy zaczęła się gotowac, dolałam mleka, by trochę złagodzic smak
  • doprowadziłam ponwnie do wrzenia i zostawiłam na trochę, by kasza wchłonęła możliwie najwięcej (wita zwolenniczka kasz, zup i owsianek w których "łyżka stoi" :D)
  • przełożyłam do miseczki, nałożyłam kilka kleksów serka i ułożyłam pokrojonego banana
PY.CHO.TA. : )





6 komentarzy:

  1. pychotka , zdrowa jaglanka z bananami *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Same banany i kasza są pyszne, a już w połączeniu !

      Usuń
  2. Mniam, i jakie zdrowe! :) Kasza jaglana i banan to dobre połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. I dla mnie najważniejsze jest to, że na długo zostają w brzuszku : )

      Usuń

Powiedz, co o tym sądzisz :)