YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

środa, 20 lutego 2013

Zielony obiad w biały dzień

Wpisy coraz rzadsze, więcej egzaminów w szkole. Do tego teatr i języki... Ale staram się wyrabiac. Oto dowód. Proszę bardzo. Treściwy i do tego zielony ! A jaki dobry : )

Makaron z brokułami w sosie mleczno-śmietanowym

Co potrzeba ?
  • pół opakowania świderków pełnoziarnistych w Lubelli
  • jednego brokuła
  • kilka łyżek mleka
  • kilka łyżek śmietany (można użyc świetnego zamiennika-serka topionego)
  • przyprawy (u mnie sól, pieprz, tymianek, majeranek)


 Jak ?

  • gotujecie makaron według przepisu (u mnie 9 minut do al dente)
  • gotujecie brokuła, tutaj jak wolicie, możecie pogotowac go dłużej to wtedy zrobi się bardziej makaron z sosem brokułowym, lub krócej- jak ja, żeby można było podac go w kawałkach
  • na patelnie wlewacie dosłownie kilka łyżek mleka, tak by przykryło całe dno
  • wrzucacie na rozgrzane mleko ugotowanego brokuła, mieszacie by cały był obtoczony w mleku
  • zmniejszacie gaz i dodajecie śmietanę, też nie za dużo (lub serka) i dokładnie wymieszac
  • ja do tego dodałam makaron bo lubię podawac już taki gotowy, ale możecie najpierw ułożyc makaron a na nim sosik : )


Łatwiej się już chyba nie da, a jest takie pyszne, że naprawdę warto !

Studenckie gotowanie II - odsłona wiosennaOrganizator: awodwanrazc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz, co o tym sądzisz :)