YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sobota, 2 lutego 2013

Namaste !

Tak długo jak człowiek będzie zabijał zwierzęta, ludzie będą zabijali się nawzajem. W istocie, ten kto zabija i zadaje ból, nie zazna radości i miłości.
Dzień dobry : )
Pierwszy wpis, więc wypada się chyba przywitać  przedstawić  Trochę z powodu zalegających na półkach przepisów, trochę z nudy spowodowanej chorobą podczas ferii, trochę zwykłą ciekawością jak to będzie. Mój pierwszy blog, kulinarny, całkowicie wegetariański.
Niestety z powodów zdrowotnych nie mogłam przejść na weganizm o którym już bardzo długo myślałam, tak więc wita Was świeżo upieczona wegetarianka. Świeża, ponieważ dopiero od 7 miesięcy. Ale dobrze się trzymam i nie ciągnie mnie do starego trybu życia.
Mieszkam jeszcze z mamą, wielbicielką mięsa, więc jest podwójnie trudno, ponieważ kilka razy w tygodniu musimy robić sobie podwójne obiady... Mama nie jest przekonana do (cytuję): owsa i marchewek. Ale dajemy radę : )
Dodatkowo jesteśmy obie od roku na diecie, ja by utrzymać wagę, mama by ją zrzucić  Tak więc wszystkie potrawy staramy się możliwie "odchudzać". Ale w granicach rozsądku, przecież najważniejszy jest smak !
Oczywiście jak każdy, jak przypuszczam, kochamy słodycze (moja rodzicielka jest od nich wręcz uzależniona), tak więc wszelkie słodkości będą tu również dość częstymi gośćmi : )
Tak więc łasuchów, odchudzających się, wegetarian jak i wszystkich odżywiających się w tradycyjny sposób: ZAPRASZAM : )