YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

piątek, 22 marca 2013

Całkiem dobry wieczór

Bo wolne.
Bo Doorsi.
Bo zielona herbata.
Bo ananas (tak, ostatnio mam bzika na jego punkcie, dodaję do do wszystkiego...z różnym skutkiem :D ).
W sumie też bo wiosna. Mimo, że nie widac jej jeszcze za oknem, ja już ją czuję, jakoś wiem, że niedługo przyjdzie, po prostu to wiem. 
I główny powód, dla którego wstawiam post czyli bo kanapki z ananasem.
Nie przerażajcie się słysząc o połączeniu chleba z owocami, bo kanapki to nie tylko ser żółty i pomidor.
Ja po spróbowaniu kanapek z bananem, twarożkiem i masłem orzechowym padłam, i od tego czasu owoce na kanapkach to u mnie codziennośc. 
Zapraszam.




Zachęcamy niejadki do jedzenia! Kanapki, kanapeczki!

4 komentarze:

  1. Doorsi. <3
    Muszę spróbować kanapek z ananasem :D Lubię takie owocowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocowe najlepsze ! Po przejściu na wege je odkryłam i pokochałam od razu tę bombę smakową :D

      Usuń
  2. Kocham Doorsów! :3 taką kanapeczkę zafundowałabym sobie na kolacje, ale takie chamstwo że ananasa nie posiadam! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja najpierw miałam fazę na masło orzechowe a teraz jest ananas więc raczej będzie można się z nim jeszcze czegoś spodziewac :D

      Usuń

Powiedz, co o tym sądzisz :)