YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

piątek, 22 marca 2013

Chwila normalności

Bo w szkole zdałam już 3/4 testów, które zalegały mi po chorobie i teraz mogę pospac sobie dłużej niż 3 godziny i nie martwic się wstawaniem wcześniej, by jeszcze na moment zajrzec do książki.
Bo owsianka jest normalna, co u mnie się prawie nigdy nie zdarza, ot tak, spokojna. 
Bananowa z bananami i ricottą. 



  • szklanka mleka.
  • dwie łyżki płatów owsianych
  • dwie łyżki otrębów (miks)
  • łyżka siemienia lnianego, zmielonego
  • banan
  • ricotta



  • mleko zagotowałam.
  • wsypałam suche dodatki i gotowałam jakieś 5 minut do zgęstnienia (ja lubię takie zwarte, jeśli chcecie rzadsze to gotujcie krócej, mniej mleka wyparuje).
  • na koniec wkroiłam połowę banana, wymieszałam.
  • wlałam do miseczki i udekorowałam połówką banana i łyżką ricotty.


1 komentarz:

Powiedz, co o tym sądzisz :)