YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 19 maja 2013

Trzecia nominacja

Baaaardzo Wam dziewczyny dziękuję za dzisiejsze wsparcie ! To było naprawdę, naprawdę niesamowicie miłe !
Krótkie sprawozdanko z dzisiejszej komunii i przechodzę do rzeczy :D
A więc NIE ZJADŁAM NIC. Były flaki, rosół, pierś z kurczaka a na tort się nie załapałam bo babcia źle się poczuła i musiałyśmy wracać. 
Tak więc teraz siedzę opycham się sałatką :D
Mam całkiem fajne zdjęcia, może co nieco wrzucę, ale to raczej na mieszam-wzruszamsie a nie tutaj. 

A wracając do tematu. Dostałam już trzecią w tym tygodniu nominację do LB, od Agaty. Zasady znacie, więc nie będę ich tutaj znowu wklejać, poza tym pojawiły się już kilka postów temu. Jestem bardo mile zaskoczona i bardzo Wam za te wszystkie nominacje dziękuję :) To znaczy dla mnie naprawdę wiele :)


1. Od jak dawna blogujesz?

Hm.. dokładnie to będziedrugi luty tego roku :D
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć powiedzenia rzeczy, wielu wielu rzeczy. Za dużo.
3. Twoja ulubiona słodycz,to?
Poza czekoladą, każda. 
4. Co daje ci blog?
Dzielenie się z Wami moimi rozterkami, kuchennymi a od niedawna i nie tylko. No i wsparcie. Cokolwiek bym nie robiła, zawsze otrzymam chociaż kilka słów otuchy :)
5. Jakie są twoje ulubione smaki z dzieciństwa?
Chleb z masłem i solą.
6. Twoje ulubione danie obiadowe?
http://wegemniam.blogspot.com/2013/04/inicjatywa-wasna.html
7. Jaka jest twoja największa pasja?
Pieczenie. I tańczenie do przebijającej uszy muzyki kiedy nie ma nikogo w domu.
8. Czy zwracasz uwagę na to co jesz (jakość)?
Zwracam uwagę na to, czy jest zdrowe czy wypełnione E... No i od niedawna czy jest testowane na zwierzętach. 
9. Gdzie najchętniej wyjechałabyś na wakacje?
Do Uszguli. Na całe życie.
10. Czy dbasz o swoje zdrowie za pomocą zdrowego żywienia?
Jak najbardziej :)
11. Jaką kuchnie najbardziej lubisz ? 
Włoską i indyjską. 

A ponieważ nie wszyscy jeszcze odpowiedzieli na moje poprzednie nominację, wstrzymam się z nimi chwilowo. W wolnej chwili dodam :)

5 komentarzy:

  1. ciekawi mnie dlaczego akurat wszystko poza czekoladą? :) odnośnie tańca i gotowania, zdarza mi się bardzo często robić i to i to w kuchni, przyjemne z pożytecznym :)

    Pozdrawiam!

    PS to blog Agaty i Karoliny, siostrzany blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, rozumiem, wybaczcie pomyłkę :)
      Po prostu nienawidzę smaku czekolady :D Batona jeszcze zjem, ale lody, praliny, czekoladki czy już o zgrozo sama czekolada to nieeee !

      Usuń
    2. po co komu czekolada, skoro można samemu upiec coś pysznego ! :)

      Usuń
    3. „Z chemicznego punktu widzenia czekolada to najbardziej perfekcyjny pokarm na świecie.”

      ~ Michael Levine, dietetyk
      :)

      Usuń
    4. Hoho o tym to nie słyszałam :o Ale szczerze mówiąc, zważając na zdrowie i sylwetkę to chyba nie chcę się do niej przekonywać :D Dobrze mi z tym, że jej nie lubię !

      Usuń

Powiedz, co o tym sądzisz :)